Jesteś studentem/studentką przynajmniej II roku psychologii na naszym wydziale? Interesujesz się badaniami społecznymi i marketingowymi? Chciał(a)byś sprawdzić jak w praktyce wygląda praca badacza?
Jeśli tak, to serdecznie zapraszamy Cię na spotkanie informacyjne dotyczące nowych, wyjątkowych zajęć fakultatywnych ,,Badania społeczne i marketingowe w praktyce”, które odbędą się na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego (TPN)!
Spotkanie odbędzie się 7 maja o godzinie 15:15 w sali nr 1. Dowiecie się na czym dokładnie będą polegały zajęcia i współpraca z Tatrzańskim Parkiem Narodowym.
O KURSIE:
Podczas tygodniowych zajęć, poznacie różne zastosowania metod jakościowych i ilościowych w badaniach marketingowych. Zostaniecie wprowadzeni w tematykę organizacji, realizacji, analizy i interpretacji rezultatów badań. Innymi słowy poznacie pełen proces realizacji badania społecznego w praktyce. Ponadto wyniki przeprowadzonych analiz posłużą kierownictwu TPN do wprowadzenia zmian na terenie parku!
Zajęcia poprowadzą prof. Dominika Maison, mgr Dominika Adamczyk i mgr Daria Affeltowicz. Kurs ,,Badania społeczne i marketingowe w praktyce” jest finansowany w ramach innowacji dydaktycznych.
Gdzie?
W Tatrzańskim Parku Narodowym. Studenci uczestniczący w zajęciach będą mieć zapewniony dojazd na miejsce zajęć (Dolina Kościeliska), nocleg oraz wyżywienie.
Dla kogo?
Dla studentów/studentek WPsych będących przynajmniej na II roku psychologii, zainteresowanych badaniami społecznymi. Za udział w zajęciach uczestnicy otrzymają 6 punktów ECTS.
Kiedy?
Część terenowa w Tatrzańskim Parku Narodowym odbędzie się w dniach 29.06-6.07. Dodatkowo zaplanowana jest praca wprowadzająca do badań społecznych i marketingowych, na którą składają się zajęcia zaplanowane 10 czerwca w godz. 14:00-18:00 oraz zadania do wykonania na platformie COME.